Nieuws
 24 Okt 2014
Start-Best toernooi 2014
Het leukste jeugdtoernooi van het jaar komt er weer aan! Op zaterdag 3 januari wordt het Start-Best toernooi gespeeld en alle spelers die jonger zijn dan 17 mogen zich vanaf vandaag aanmelden.
Bij dit toernooi mag je meedoen in 1 of 2 onderdelen, waarbij je mag kiezen uit de dubbel, de mix en de enkel. Afhankelijk van je leeftijd gaan we kijken in welke groep je gaat spelen. De groepen zijn U9, U11, U13, U15, U17 nylon en U17 veren. Voor 1 onderdeel zijn de kosten €9,75 en als je met 2 onderdelen meespeelt betaal je €17,50. Dit is inclusief avondeten (frites en snack). Als je ouders ook mee willen eten dan kan dat voor €5 per persoon.
Wil je meedoen? Dan kun je je inschrijven via badmintonnederland.toernooi.nl, of komende donderdag inschrijven bij Fanny tijdens de training. Schrijf je snel in want dit gezellige toernooi zit snel vol!
