Nieuws
 08 Sep 2014
Joppe drie keer eerste in Bavel
Op zaterdag 6 september vertrok onze Joppe van de Meerendonk naar Bavel voor het eerste toernooi van het seizoen. Omdat er niet veel inschrijvingen waren, werd het toernooi op één dag gespeeld. Joppe had daardoor op voorhand vanwege het poulesysteem al 10 partijen te spelen. Alle onderdelen speelde hij in de U15 en de herendubbel was maar één poule. De eerste wedstrijd was erg spannend en werd in drie spannende sets gewonnen door Joppe met zijn partner. De tweede wedstrijd in de poule was maar kinderspel in vergelijking met die eerste wedstrijd en daardoor was de eerste prijs al binnen.
In de gemengd dubbel speelde hij met zijn vaste partner Manon van Gils van een andere vereniging. Ze wisten knap eerste te worden in de poule en mochten aantreden in de finale. Hier wisten ze eigenlijk vrij gemakkelijk te winnen, waardoor de tweed eerste plaats een feit was.
Als laatste was het de beurt aan de singles. Ook deze wist Joppe allemaal te winnen in zijn poule, waarna hij in de finale mocht gaan spelen tegen de andere poulewinnaar. Hier kwam hij een tegenstander tegen waar hij vaak tegen moet spelen en wist met goed en geconcentreerd spel de winst naar zich toe te trekken.
Joppe is het eerste toernooi van het seizoen ontzettend goed begonnen met drie eerste prijzen. Op naar een mooi seizoen.

