Nieuws
 07 Sep 2014
Badmintonplanet Team-Best toernooi 2014
Aankomend weekend is de volgende stap voor de voorbereiding van de senioren voor de aankomende competitie. In het weekend van 30 & 31 augustus is de groep al op trainingskamp geweest in Lommel en aankomend weekend (14 september) is het de beurt aan het Badmintonplanet Team-Best toernooi.
Dit toernooi wordt dit jaar voor de tweede keer georganiseerd door Bc Alouette en is echt bedoeld om te oefenen met je team voor de competitie. Je schrijft in met je team en op een ludieke manier worden de wedstrijden gespeeld, zodat je kunt oefenen met de verschillende koppels tegen verschillende tegenstanders. Deze editie hebben er maar liefst 38 teams ingeschreven uit zowel Brabant en Limburg om op hun eigen niveau de strijd met elkaar aan te gaan.
Het toernooi zal om 10.00 uur beginnen en er zal tot ongeveer 17.00 uur gespeeld worden, waarna voor de liefhebbers wordt afgesloten met een barbecue. In het weekend van 21 september barst de competitiestrijd weer los en zullen alle teams aantreden in een uitwedstrijd.

