Nieuws
 16 Mei 2014
Kim Wassenaar tweede in Tilburg
In het weekend van 10 en 11 mei werd het jaarlijkse Junior Masters toernooi in Tilburg georganiseerd. Het Junior Masters circuit is een circuit voor jeugdspelers georganiseerd door heel Nederland met verschillende toernooien waar de beste spelers uit de regio iedere keer aan mee doen. Deze keer was het dus de beurt aan Tilburg.
Maar liefst 8 spelers van Bc Alouette vertrokken op zaterdag vol goede moed richting Tilburg. Op deze zaterdag werden de eerste partijen afgewerkt en op zondag mochten de spelers terug komen die gewonnen hadden om hier te strijden in de kwartfinales en verder. Tijdens dit toernooi waren er twee opvallende prestaties, namelijk de halve finale van Lise Moers in de damesdubbel en de tweede plek van Kim Wassenaar in de damesdubbel.
Lise die in de hoogste categorie (U17) speelde wist een goede prestatie neer te zetten door alle dubbels te winnen met haar partner. In de halve finale kwam ze een geroutineerd koppel tegen wat al in de divisie heeft gespeeld. Lise heeft samen met haar partner veel tegenstand geboden, maar de tegenstanders speelden slimmer en sneller, waardoor zij de wedstrijd wisten te winnen.
Kim had in haar categorie (U11) niet gunstig geloot en ging ervan uit dat ze niet ver door zou komen op het toernooi. Toch mocht ze met de damesdubbel op zondag terugkomen om de halve finale te spelen. Hier had ze een lastige partij met haar partner tegen het tweede geplaatste koppel, maar wist de wedstrijd in drie spannende sets naar zich toe te trekken, waardoor de finale een feit was. De finale tegen het eerste geplaatste koppel was erg zwaar en werd jammer genoeg ook verloren, maar een mooie tweede plaats was een feit.

